Skip to content

Specjalista do spraw nieruchomości

Szczegóły pracy

Godziny pracy: nienormowany czas pracy

Umowa o pracę / Samozatrudnienie

Stawka: Ustalana indywidualnie w zależności od umiejętności

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie nieruchomości dla celów działalności firmy (zakup, dzierżawa, najem),
  • Weryfikowanie i regulowanie (przy wsparciu Działu Prawnego) stanu prawnego i faktycznego lokali i nieruchomości będących własnością firmy
  • Aktywne poszukiwanie najemców dla nieruchomości należących do Spółki (w tym przygotowywanie ofert prasowych i konkursów),
  • Przeprowadzanie rozmów wstępnych oraz negocjacji z potencjalnymi najemcami, weryfikacja i procesowanie wniosków o najem lokali/terenów,
  • Przygotowanie projektów umów najmu/dzierżawy związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz kontrola zawartych umów najmu/dzierżawy,
  • Współdziałanie z Działem Prawnym w realizacji wszystkich wymienionych wyżej obowiązków,
  • Przygotowywanie raportów, danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez pracowników wyższego szczebla,
  • Obsługa i rozliczenia nieruchomości należących do PKL S.A.,
  • Prowadzenie i aktualizacja ewidencji wynajmowanych nieruchomości oraz ich użytkowników,
  • Budowanie stabilnych, długotrwałych relacji z klientami,
  • Prowadzenie dokumentacji i kontrola obiegu dokumentów zgodnie z polityką wewnętrzną i ustalonymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, obrót i zarządzanie nieruchomościami, geodezja,
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pośrednika, zarządcy lub administratora nieruchomości, geodety,
  • Znajomość zagadnień prawa nieruchomości i umiejętność precyzyjnego redagowania dokumentów,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
  • Prawo jazdy kategorii B, aby móc poruszać się w terenie,
  • Samodzielność i otwartość w działaniu, proaktywne podejście do powierzonych zadań,
  • Elastyczność oraz otwartość na zmiany,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1 lub wyżej) będzie dodatkowym atutem,

Oferowane:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Ciekawą i kreatywną pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Odzież identyfikacyjną,
  • Szeroki pakiet benefitów:
  • Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę,
  • Karty Rodzinne uprawniające do zniżek na produkty i usługi w ośrodkach firmy
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.

Status pracy: otwarty

Sektory pracy: Nieruchomości

Regiony: Małopolska, Powiat tatrzański, Zakopane

Aplikuj!

Twoja aplikacja została przesłana!